V tem tednu smo se skupaj pozabavali in spoznavali matematične vsebine na zanimiv način. Otrok mora začutiti  matematiko kot prijetno izkušnjo.

Seveda obstaja več matematičnih področij –  mi smo spoznali le nekatere.

 

IZMERIMO PREDMETE

 

Merjenje predmetov je zabavno.

 

Za to igro boste potrebovali nekaj različno velikih predmetov in skupino manjših predmetov enake velikosti (gumbe, kovance, fižol).

Otrok naj tri  predmete uredi po velikosti – od največjega do najmanjšega.

Nato pomagate otroku izmeriti posamezen predmet s pomočjo kovancev, gumbov ali drugih manjših predmetov.

Otroka spodbudite k štetju.

 

 

 

VZORCI VSEPOVSOD

 

Učenje prepoznavanja in oblikovanja vzorcev je pomembna spretnost pri učenju matematike.

Vzorec je ponavljanje enakega osnovnega elementa.

 

Za to igro potrebujete gumbe različnih velikosti.

Otrok naj oblikuje preprost vzorec, npr. majhen gumb, velik gumb, majhen gumb, velik gumb … Upošteva naj tudi barvo.

Vzpodbudite otroka, naj opiše vzorec in ga nadaljuje z dodajanjem gumbov.

Starejši otrok lahko sam nariše svoj vzorec na list papirja in ga pobarva.

Otroka lahko tudi spodbudite tako, da najde in opiše čim več vzorcev na svojih oblačilih, na policah, na mizi, na tleh …

 

Lahko pa greste še na sprehod in poskušate poiskati vzorce v okolici.

 

 

 

SAMI SI LAHKO IZDELAMO PREPROSTO IGRO

 

 

Tako doma narejena igra bo otroku še bolj privlačna in zanimiva.

Potrebujemo tulce, karton in zamaške.

Nato jih razvrščamo po barvah.

Preprosto in ustvarjalno.

 

 

ORIENTACIJA V PROSTORU

 

Je praktična veščina, ki naj bi se je otroci priučili (orientacija po navodilih, opis položaja predmeta).

 

Cilji:

  • otrok zna opredeliti položaj predmeta glede na sebe oz. druge predmete,
  • pri opisu položaja se pravilno izraža (v, na, pod, spredaj, zadaj, levo, desno, znotraj, nad, pod, zunaj, blizu, daleč, med …),
  • obvlada lastno telo (postavi copat, igračo … na, v, pod, …),
  • se orientira v igralnici (postavi se pred, za, ob, …),
  • se igra z obroči, žogo (telo v odnosu na predmet),
  • si pomaga s slikovnim materialom (opisovanje) … Kje je ...?

Lahko si izmislite orientacijo na prostem.

Da bo otroku zanimivo, mu pripravite iskanje skritega zaklada.

Otrok se bo moral dobro potruditi, da ga bo našel.

Z vašimi namigi mu pomagajte k hitrejšemu cilju. 

 

BARVAMO … SLIKAMO …

 

Za popestritev petka si sami naredimo igro za velike in male.

Zagotovo imate doma kakšno škatlo, ki več ni v uporabi.

Polepite in prebarvajte jo po svoji domišljiji.

Ne pozabite izrezati odprtino, da boste vanjo lahko metali žoge.

Kateri izmed vas je najboljši strelec?

 

V tem tednu smo se skupaj pozabavali in spoznavali matematične vsebine na zanimiv način. Otrok mora začutiti  matematiko kot prijetno izkušnjo.

Seveda obstaja več matematičnih področij –  mi smo spoznali le nekatere.

 

IZMERIMO PREDMETE

 

Merjenje predmetov je zabavno.

 

Za to igro boste potrebovali nekaj različno velikih predmetov in skupino manjših predmetov enake velikosti (gumbe, kovance, fižol).

Otrok naj tri  predmete uredi po velikosti – od največjega do najmanjšega.

Nato pomagate otroku izmeriti posamezen predmet s pomočjo kovancev, gumbov ali drugih manjših predmetov.

Otroka spodbudite k štetju.

 

 

 

VZORCI VSEPOVSOD

 

Učenje prepoznavanja in oblikovanja vzorcev je pomembna spretnost pri učenju matematike.

Vzorec je ponavljanje enakega osnovnega elementa.

 

Za to igro potrebujete gumbe različnih velikosti.

Otrok naj oblikuje preprost vzorec, npr. majhen gumb, velik gumb, majhen gumb, velik gumb … Upošteva naj tudi barvo.

Vzpodbudite otroka, naj opiše vzorec in ga nadaljuje z dodajanjem gumbov.

Starejši otrok lahko sam nariše svoj vzorec na list papirja in ga pobarva.

Otroka lahko tudi spodbudite tako, da najde in opiše čim več vzorcev na svojih oblačilih, na policah, na mizi, na tleh …

 

Lahko pa greste še na sprehod in poskušate poiskati vzorce v okolici.

 

 

 

SAMI SI LAHKO IZDELAMO PREPROSTO IGRO

 

 

Tako doma narejena igra bo otroku še bolj privlačna in zanimiva.

Potrebujemo tulce, karton in zamaške.

Nato jih razvrščamo po barvah.

Preprosto in ustvarjalno.

 

 

ORIENTACIJA V PROSTORU

 

Je praktična veščina, ki naj bi se je otroci priučili (orientacija po navodilih, opis položaja predmeta).

 

Cilji:

  • otrok zna opredeliti položaj predmeta glede na sebe oz. druge predmete,
  • pri opisu položaja se pravilno izraža (v, na, pod, spredaj, zadaj, levo, desno, znotraj, nad, pod, zunaj, blizu, daleč, med …),
  • obvlada lastno telo (postavi copat, igračo … na, v, pod, …),
  • se orientira v igralnici (postavi se pred, za, ob, …),
  • se igra z obroči, žogo (telo v odnosu na predmet),
  • si pomaga s slikovnim materialom (opisovanje) … Kje je ...?

Lahko si izmislite orientacijo na prostem.

Da bo otroku zanimivo, mu pripravite iskanje skritega zaklada.

Otrok se bo moral dobro potruditi, da ga bo našel.

Z vašimi namigi mu pomagajte k hitrejšemu cilju. 

 

BARVAMO … SLIKAMO …

 

Za popestritev petka si sami naredimo igro za velike in male.

Zagotovo imate doma kakšno škatlo, ki več ni v uporabi.

Polepite in prebarvajte jo po svoji domišljiji.

Ne pozabite izrezati odprtino, da boste vanjo lahko metali žoge.

Kateri izmed vas je najboljši strelec?

 

OSNOVNA ŠOLA ARTIČE
VRTEC RINGA RAJA

Artiče 39

8253 Artiče

KONTAKT

07 45 21 060

o-artice.nm@guest.arnes.si

© 2024 OŠ Artiče Vse pravice pridržane. Agencija.5ka