Otroci se morajo gibati, da se zdravo razvijajo in dobro počutijo. Večina otrok uživa v gibanju in se z veseljem vključuje v spontane športne  dejavnosti.

Za vsako učenje je ključnega pomena motivacija, zato je pomembno, katero športno igro oz. katere športne pripomočke ponudimo otrokom. 

 

 

Danes je ponovno sončen dan in čas za žogarijo. Vsi otroci imajo žogo, ampak se z njo ne igrajo toliko kot bi se morali. Žoga je igrača za male in velike.

Zato pojdite na travnik ali pred hišo ter spodbudite otroka k različnim dejavnostim z žogo kot so: lovljenje, podajanje na mestu in v gibanju, ciljanje, odbijanje, kotaljenje  in nošenje žoge na različne načine, zadevanje žoge s palico v določen cilj, lovljenje žogice v jogurtove lončke, odbijanje žoge z različnimi deli telesa, odbijanje žoge z loparjem ...

 

 

Kaj pa, če poskusimo z igro Usmerjanje žoge?

 

Otrok usmerja žogo z obema rokama, z levo roko, z desno roko, z levo nogo in

desno nogo. Vodenje žoge z rokami otrok običajno dokaj hitro osvoji, težje pa

mu gre z nogami, saj mora pri tem loviti ravnotežje. Igro otežimo še z ovirami, mimo  katerih  vodi  žogo.

 

Otrokom, ki imajo slabše razvito grafomotoriko, damo v roke palico, s katero vodijo žogo. Palico primejo tako kot bi držali svinčnik in s to palico usmerjajo žogo. Začnemo z večjo žogo, nadaljujemo z manjšimi, vse do teniške žogice, za katero potrebuje kar precej truda in koncentracije.

 

Kot vidite, imate nešteto možnosti, saj je žoga pomembna za razvoj in spodbudo delov skorje velikih možganov, finomotoriko in ravnotežje. 

 

 

 

KAKO PA SE GIBALNO IGRAMO Z ENOLETNIKI?

 

Pri najmlajših najraje izvajamo spontane gibalne igre, kjer otrokom ponudimo

material, demonstriramo začetek igre, nato pa se otrok sproščeno igra (otroku

pokažite žogo, jo vrzite v koš in jo nato stresite iz koša po prostoru. Otrok nato igro ponavlja).

Z vrvico ali volno lahko prepletemo mrežo, pod katero so žoge. Otrok jih išče, prenaša in brca.

 

 

 

IGRAJMO SE SKRIVALNICE KU- KU

 

Ku-ku je vedno rešitev. Ne glede na starost otroka.

Skrijemo se lahko sami, skrijemo lahko kakšen predmet, skrijemo lahko otroka tako, da ga pokrijemo z odejico. Za malo večje otroke pa igro nadgradimo tako, da bežimo po hodniku, oni pa nas lovijo. Pričakovanje, da nas najdejo za vogalom, prinese glasen smeh – ko pa jih prestrašimo in povaljamo po tleh, hitro sledi še kakšen vrisk sreče.

 

 

ČAS ZA RIME

 

Zvečer, ko se vsi umirimo, je lahko čas za rime.

Rime, pesmice in melodije v trenutku pritegnejo pozornost. Podobno je tudi s pesmicami. Na znano melodijo spremenite tekst v aktualno zgodbo in se pripravite na pozitiven odziv.

Poskusite, nasmejali se boste in se zelo zabavali.

 

 

Mi imamo eno rimo za vas:

Lahko noč pa eno bolho za pomoč.

Otroci se morajo gibati, da se zdravo razvijajo in dobro počutijo. Večina otrok uživa v gibanju in se z veseljem vključuje v spontane športne  dejavnosti.

Za vsako učenje je ključnega pomena motivacija, zato je pomembno, katero športno igro oz. katere športne pripomočke ponudimo otrokom. 

 

 

Danes je ponovno sončen dan in čas za žogarijo. Vsi otroci imajo žogo, ampak se z njo ne igrajo toliko kot bi se morali. Žoga je igrača za male in velike.

Zato pojdite na travnik ali pred hišo ter spodbudite otroka k različnim dejavnostim z žogo kot so: lovljenje, podajanje na mestu in v gibanju, ciljanje, odbijanje, kotaljenje  in nošenje žoge na različne načine, zadevanje žoge s palico v določen cilj, lovljenje žogice v jogurtove lončke, odbijanje žoge z različnimi deli telesa, odbijanje žoge z loparjem ...

 

 

Kaj pa, če poskusimo z igro Usmerjanje žoge?

 

Otrok usmerja žogo z obema rokama, z levo roko, z desno roko, z levo nogo in

desno nogo. Vodenje žoge z rokami otrok običajno dokaj hitro osvoji, težje pa

mu gre z nogami, saj mora pri tem loviti ravnotežje. Igro otežimo še z ovirami, mimo  katerih  vodi  žogo.

 

Otrokom, ki imajo slabše razvito grafomotoriko, damo v roke palico, s katero vodijo žogo. Palico primejo tako kot bi držali svinčnik in s to palico usmerjajo žogo. Začnemo z večjo žogo, nadaljujemo z manjšimi, vse do teniške žogice, za katero potrebuje kar precej truda in koncentracije.

 

Kot vidite, imate nešteto možnosti, saj je žoga pomembna za razvoj in spodbudo delov skorje velikih možganov, finomotoriko in ravnotežje. 

 

 

 

KAKO PA SE GIBALNO IGRAMO Z ENOLETNIKI?

 

Pri najmlajših najraje izvajamo spontane gibalne igre, kjer otrokom ponudimo

material, demonstriramo začetek igre, nato pa se otrok sproščeno igra (otroku

pokažite žogo, jo vrzite v koš in jo nato stresite iz koša po prostoru. Otrok nato igro ponavlja).

Z vrvico ali volno lahko prepletemo mrežo, pod katero so žoge. Otrok jih išče, prenaša in brca.

 

 

 

IGRAJMO SE SKRIVALNICE KU- KU

 

Ku-ku je vedno rešitev. Ne glede na starost otroka.

Skrijemo se lahko sami, skrijemo lahko kakšen predmet, skrijemo lahko otroka tako, da ga pokrijemo z odejico. Za malo večje otroke pa igro nadgradimo tako, da bežimo po hodniku, oni pa nas lovijo. Pričakovanje, da nas najdejo za vogalom, prinese glasen smeh – ko pa jih prestrašimo in povaljamo po tleh, hitro sledi še kakšen vrisk sreče.

 

 

ČAS ZA RIME

 

Zvečer, ko se vsi umirimo, je lahko čas za rime.

Rime, pesmice in melodije v trenutku pritegnejo pozornost. Podobno je tudi s pesmicami. Na znano melodijo spremenite tekst v aktualno zgodbo in se pripravite na pozitiven odziv.

Poskusite, nasmejali se boste in se zelo zabavali.

 

 

Mi imamo eno rimo za vas:

Lahko noč pa eno bolho za pomoč.

OSNOVNA ŠOLA ARTIČE
VRTEC RINGA RAJA

Artiče 39

8253 Artiče

KONTAKT

07 45 21 060

o-artice.nm@guest.arnes.si

© 2024 OŠ Artiče Vse pravice pridržane. Agencija.5ka