Pri otroku je zelo pomembna tudi sprostitvena dejavnost, ki ga pripelje do lastne sposobnosti sproščanja in občutka, kdaj to potrebuje. Zato bomo danes skupaj odpotovali in spoznali telo.

 

Pridite, pridružite se nam tudi vi in poskusimo sprostiti in umiriti vašega otroka.

 

Potek igre:

Otrok se uleže na hrbet in zapre oči.

Nato povemo, da naši prsti odhajajo na pot in bodo obiskali posamezne dele njegovega telesa.

Otrok naj prisluhne svojemu telesu in pove, kje se nahajajo naši prsti.

 

To igro lahko izvedemo na več načinov:

  • s prsti lahko postopoma potujemo od stopal navzgor proti glavi in nazaj,
  • otroka lahko presenetimo in se s prsti hitro dotaknemo njegovega uhlja, počakamo nekaj trenutkov in se nato dotaknemo prstov na nogi.
  • lahko se enkrat ustavimo na trebuhu in takoj nato na tilniku.

Otrok naj ob tej igri zgolj uživa. Med posameznimi dotiki naj bo dovolj premora. Če bomo potovali bolj počasi, bodo otroci bolj zaznavali svoje telo.

Pomembno je, da otrok pri tem uživa.

 

 

 

Za prijetno druženje vam danes ponujamo nekaj igric, s katerimi se lahko zabavate.

 

IGRA: JAKEC, KJE SI?

 

Skupaj z otrokom se dogovorite, kdo bo Jakec.

Drug soigralec ima rutko preko oči in iztegnjene roke pred seboj, da se bo lažje dotaknil Jakca. Ko vprašamo: »Jakec kje si?«, je pomembno, da se Jakec takoj oglasi in pri tem spretno giblje okoli otroka, ki ga išče. Jakec se vedno oglaša: »Tukaj sem.«

Otrok pri tej zabavni igri zavestno zaznava tone, glasove ter se jim prepusti in jim sledi.

 

IGRA: SPREMEMBA NA MENI

 

Dogovorimo se, kdo bo igro pričel.

Če prične otrok, zapremo oči, otrok pa naredi spremembo na sebi (sleče pulover, sezuje copate, odpne gumbe …).

Nato odpremo oči in poskušamo ugotoviti spremembo pri otroku.

Pri tem spodbujamo natančno opazovanje in zaznavanje podrobnosti.

 

 

POJDITE NA LOV ZA …

 

Ker nam je april natrosil obilo sonca, verjamemo, da ga boste dodobra izkoristili tudi za potep v gozd.

Otroci se v naravi bolj sprostijo, veliko se gibajo in nato sami spontano začnejo raziskovati.

Mi pa lahko skozi zabavne dejavnosti prenašamo znanja, ki jih bodo nato lahko uporabljali celo življenje. To ni učenje na pamet, ampak si prek gibanja, lastnih izkušenj in raziskovanja otroci stvari drugače zapomnijo.

Opazujte spremembe, ki jih prinaša toplo vreme. Dotaknite se skorje drevesa, povohajte rožice, prisluhnite ptičkom ali vetru. Doživite svet okoli sebe z vsemi čuti!

 

 

IZZIV ZA DANAŠNJI DAN

 

Sestavite enostaven seznam stvari, ki jih boste opazovali med sprehodom.

Naj bodo to stvari, ki označujejo letni čas (popek, žuželke, rastline) ali značilnosti, ki opisujejo svet okrog nas (barva, struktura …).

Kdo bo prej našel vse – mama, oče ali otrok?

Mimogrede lahko tudi zbirate naravni material za ustvarjanje namizne igre. Odpadne vezane plošče, veje dreves, plodove dreves, lubje, mah, kolute polomljenih vej dreves, različno listje dreves, žagovino ...

Skupaj  naredite GOZDNO IGRO in si sami oblikujte pravila igre.

 

 

 

Zapojmo skupaj pesem POMLAD

 

 

Pomlad je kot roža,
ki prelepo diši,
četudi včasih
oveni.

Pomlad je kot sonce,
ki včasih zbeži,
četudi se skrije,
v naših srcih vedno gori.

(melodijo pa si izmislite kar sami)

 

 

KAJ PA SPRETNI PRSTKI …

 

 

 

RIŠIMO PO KAMENČKIH

 

Med sprehodom naberite kamenčke različnih oblik in velikosti (ne predrobne) ter jih odnesite domov.

Poslikajte jih s tempera barvami ali flomastri. Spremenite jih v različne živalice ali pa na njih napišite črke, besede.

Pri otroku je zelo pomembna tudi sprostitvena dejavnost, ki ga pripelje do lastne sposobnosti sproščanja in občutka, kdaj to potrebuje. Zato bomo danes skupaj odpotovali in spoznali telo.

 

Pridite, pridružite se nam tudi vi in poskusimo sprostiti in umiriti vašega otroka.

 

Potek igre:

Otrok se uleže na hrbet in zapre oči.

Nato povemo, da naši prsti odhajajo na pot in bodo obiskali posamezne dele njegovega telesa.

Otrok naj prisluhne svojemu telesu in pove, kje se nahajajo naši prsti.

 

To igro lahko izvedemo na več načinov:

  • s prsti lahko postopoma potujemo od stopal navzgor proti glavi in nazaj,
  • otroka lahko presenetimo in se s prsti hitro dotaknemo njegovega uhlja, počakamo nekaj trenutkov in se nato dotaknemo prstov na nogi.
  • lahko se enkrat ustavimo na trebuhu in takoj nato na tilniku.

Otrok naj ob tej igri zgolj uživa. Med posameznimi dotiki naj bo dovolj premora. Če bomo potovali bolj počasi, bodo otroci bolj zaznavali svoje telo.

Pomembno je, da otrok pri tem uživa.

 

 

 

Za prijetno druženje vam danes ponujamo nekaj igric, s katerimi se lahko zabavate.

 

IGRA: JAKEC, KJE SI?

 

Skupaj z otrokom se dogovorite, kdo bo Jakec.

Drug soigralec ima rutko preko oči in iztegnjene roke pred seboj, da se bo lažje dotaknil Jakca. Ko vprašamo: »Jakec kje si?«, je pomembno, da se Jakec takoj oglasi in pri tem spretno giblje okoli otroka, ki ga išče. Jakec se vedno oglaša: »Tukaj sem.«

Otrok pri tej zabavni igri zavestno zaznava tone, glasove ter se jim prepusti in jim sledi.

 

IGRA: SPREMEMBA NA MENI

 

Dogovorimo se, kdo bo igro pričel.

Če prične otrok, zapremo oči, otrok pa naredi spremembo na sebi (sleče pulover, sezuje copate, odpne gumbe …).

Nato odpremo oči in poskušamo ugotoviti spremembo pri otroku.

Pri tem spodbujamo natančno opazovanje in zaznavanje podrobnosti.

 

 

POJDITE NA LOV ZA …

 

Ker nam je april natrosil obilo sonca, verjamemo, da ga boste dodobra izkoristili tudi za potep v gozd.

Otroci se v naravi bolj sprostijo, veliko se gibajo in nato sami spontano začnejo raziskovati.

Mi pa lahko skozi zabavne dejavnosti prenašamo znanja, ki jih bodo nato lahko uporabljali celo življenje. To ni učenje na pamet, ampak si prek gibanja, lastnih izkušenj in raziskovanja otroci stvari drugače zapomnijo.

Opazujte spremembe, ki jih prinaša toplo vreme. Dotaknite se skorje drevesa, povohajte rožice, prisluhnite ptičkom ali vetru. Doživite svet okoli sebe z vsemi čuti!

 

 

IZZIV ZA DANAŠNJI DAN

 

Sestavite enostaven seznam stvari, ki jih boste opazovali med sprehodom.

Naj bodo to stvari, ki označujejo letni čas (popek, žuželke, rastline) ali značilnosti, ki opisujejo svet okrog nas (barva, struktura …).

Kdo bo prej našel vse – mama, oče ali otrok?

Mimogrede lahko tudi zbirate naravni material za ustvarjanje namizne igre. Odpadne vezane plošče, veje dreves, plodove dreves, lubje, mah, kolute polomljenih vej dreves, različno listje dreves, žagovino ...

Skupaj  naredite GOZDNO IGRO in si sami oblikujte pravila igre.

 

 

 

Zapojmo skupaj pesem POMLAD

 

 

Pomlad je kot roža,
ki prelepo diši,
četudi včasih
oveni.

Pomlad je kot sonce,
ki včasih zbeži,
četudi se skrije,
v naših srcih vedno gori.

(melodijo pa si izmislite kar sami)

 

 

KAJ PA SPRETNI PRSTKI …

 

 

 

RIŠIMO PO KAMENČKIH

 

Med sprehodom naberite kamenčke različnih oblik in velikosti (ne predrobne) ter jih odnesite domov.

Poslikajte jih s tempera barvami ali flomastri. Spremenite jih v različne živalice ali pa na njih napišite črke, besede.

OSNOVNA ŠOLA ARTIČE
VRTEC RINGA RAJA

Artiče 39

8253 Artiče

KONTAKT

07 45 21 060

o-artice.nm@guest.arnes.si

© 2024 OŠ Artiče Vse pravice pridržane. Agencija.5ka